eijsjes-op-safari.reismee.nl

Dag 1 - Woensdag 7 augustus

Wij zijn klaar voor ons Zuid Afrikaanse avontuur ! We staan vroeg op en om half 8 zet Sanne ons drietjes op Schiphol af. We zwaaien haar voor 2 weken uit, waarna zij naar het werk gaat. Zonder vertraging vertrekken we om half 11 voor een vlucht van ruim 10 uur. We zitten naast elkaar op de achterste rij, prima dus ! Helaas dit jaar geen businessclass.... maar dat wisten we natuurlijk vooraf al !Marc en ik kijken nog naar de film Bohemian Rhapsody van Queen ! Leuk tijdverdrijf voor meer dan 2 uur ! 's Avonds om kwart over 9 landen we precies volgens plan op Johannesburg airport. Overigens is het nu precies dezelfde tijd als in Nederland, geen tijdsverschil en dus ook geen jetlag ! De douane gaat snel, de koffers ophalen ook en om half 11 hebben we de shuttlebus naar hotel Holiday Inn. Tien minuten later kunnen we al inchecken ! We hebben 2 prima kamers, zijn best moe van de reis, dus gaan snel slapen. Bij Maarten lukt dat nog niet zo, enerzijds heeft hij nog een jetlag van Amerika en anderszijds mist hij Sofie. Gelukkig kunnen ze nog even met elkaar bellen !

Michel

Goede film van Queen. Leuke vakantieverhalen. Hebben jullie ook een management summary?